1. قرآن کریم.
2. نهج البلاغه.
3. آرسالامون، مایکل و استوارت، النور دبلیو، بازاریابی (افراد واقعی، انتخاب های واقعی)، تهران: مهربان نشر، 1389.
4. ابروش، رضا، «بررسی سازوکارهای نظام کنترل تعاملی در سیره امام علی7»، فصلنامه اسلام و پژوهش های مدیریتی، سال دوم، ش1، 1391.
5. ابن حیون، نعمان بن محمدمغربى، دعائم الإسلام و ذکر الحلال و الحرام و القضایا و الأحکام، ج2، قم: مؤسسة آل البیت:، چ2، 1385ق.
6. ابن عساکر، ابوالقاسم على بن حسن بن هبةاللّه شافعى دمشقى، تاریخ مدینة دمشق، ج42، بیروت: دار الفکر، 1415ق.
7. ابن منظور، محمدبن مکرم، لسان العرب، ج2، بیروت: دارالفکر، چ3، 1414ق.
8. الوانی، سیدمهدی، مدیریت عمومی، تهران: نشر نی، چ35، 1389.
9. امام خمینی، سیدروح الله، کتاب البیع، ج3، قم: انتشارات جامعه مدرسین، چ5، 1415ق.
10. پروشانی، ایرج، «شهر و بازار در دورة اسلامی»، دانشنامه جهان اسلام، تهران: مؤسسه دائرة المعارف الفقه الاسلامی، بی تا.
11. جوادی آملی، عبدالله، ادب فنای مقربان، محقق: محمد صفایی، ج1، قم: اسراء، چ7، 1389.
12. --------------، تسنیم، محقق: علی اسلامی، ج2، قم: اسراء، چ6، 1389.
13. --------------، سرچشمه اندیشه، محقق: عباس رحیمیان، قم: اسراء، چ5، 1386.
14. جوهری، اسماعیل بن حماد، صحاح اللغة، ج2، بیروت: دارالعلم للملایین، چ4، 1407ق.
15. حر عاملی، محمدبن حسن، وسائل الشیعة الی تحصیل مسائل الشریعة، ج17و18، قم: مؤسسة آل البیت:، 1409ق.
16. حسینی زبیدی، محمدمرتضی، تاج العروس من جواهر القاموس، ج6، بیروت: دارالفکر، 1414ق.
17. دلشاد تهرانی، مصطفی، دولت آفتاب، تهران: انتشارات دریا، 1379.
18. راغب اصفهانى، حسین بن محمد، مفردات الفاظ القرآن، بیروت: دار القلم ـ الدار الشامیة، 1412ق.
19. ربعی قزوینی(ابن ماجه)، ابوعبدالله، سنن ابن ماجه، بیروت: دارالمعرفة، 1419ق.
20. روستا، احمد، ونوس، داور و ابراهیمی، عبدالحمید، مدیریت بازاریابی، تهران: سمت، 1389.
21. زاهدی وفا، محمدهادی و ناسخیان، علی اکبر، تحلیل ساختار و نظریه بازار، انتشارات دانشگاه امام صادق7، 1391.
22. سالواتوره، دومینیک، تئوری و مسائل اقتصاد خرد، ترجمة حسن سبحانی، تهران: نشر نی، چ6، 1372.
23. شریف قرشى، باقر، موسوعة الإمام أمیر المؤمنین على بن أبى طالب7، بی جا: مؤسسة الکوثر، 1423ق.
24. شوشتری، قاضى نورالله، إحقاق الحق و إزهاق الباطل، ج8 و18، قم: مکتبة آیةالله المرعشى النجفى، 1409ق.
25. طباطبایى، سیدمحمدحسین، المیزان فى تفسیر القرآن، ج10، قم: دفتر انتشارات اسلامى جامعة مدرسین حوزه علمیه قم، چ5، 1417ق.
26. طوسی، ابوجعفرمحمدبن الحسن بن علی، النهایة، بیروت: دارالکتب العربی، چ2، 1400ق.
27. ---------------------------، مصباح المتهجّد و سلاح المتعبّد، بیروت: مؤسسة فقه الشیعه، 1411ق.
28. مصباح یزدی، محمدتقی، اخلاق در قرآن، ج1، قم: مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی;، چ8، 1380.
29. مصطفوى، حسن، التحقیق فی کلمات القرآن الکریم، ج13، تهران: بنگاه ترجمه و نشر کتاب، 1360.
30. یعقوبی، احمدبن أبى یعقوب اسحاق بن جعفربن وهب بن واضح، تاریخ یعقوبى، ج2، بیروت: دار صادر، بى تا.
31. Daft, Richard L, Organization Theory and Design, 10edition ,USA: copyright by Cengage Learning, 2010.
32. Daft, Richard L & Marcic. Dorothy, Understanding Management, USA: South-Western Cengage Learning, 2009, 6 edition.
33. Simons, Robert, Levers of Control How Managers Use Innovative Control Systems to Drive Strategic Renewal, USA, Harvard Business School,1995.
34. -------------------, Performance Measurement and Control Systems for Implementing Strategy, USA, Prentice-Hall,2000.
35. Lewis, James.P. Project Planning, Scheduling and Control, New York: McGraw-Hill, 3edition, 2001.
36. Koontz, Harold and Weihrich, Heinz, Management :A global perspective, New York: McGraw Hill, 12 Edition, 2006.
37. Hatch, Mary Jo, Organization Theory: Mdern Symbolic and Postmodern Perspective, New York: Oxford University Press, 1997.
38. Schermerhorn, John R, Core Concepts of Management, USA: john Wiley, 2004.
39. Sargut, Gokce and gunter, Rita, learning to live with complexity, USA: Harvard business review, 2011.
40. Harlez, Yannick de and Rongé, Yves De, Interactive Control Systems: Review and Discussion of the Empirical Literature, Paper presented at the Management Accounting Research Conference, Birmingham Aston Business School, November, 2008.
WWW.Webster-Dictionary.org.
WWW.Pajoohe.com.